miércoles, 4 de marzo de 2009

editorial


Ainda que como estratégia publicitária andei a difundir o rumor de que as cousas remataram a paus com o cara com o que fazia Criatura o tema nom é certo, houvo muitos insultos mas nom chegamos às maos. Continuo a brincar. Simplesmente pensei que era melhor que cada um figera o seu fanzine assim que resolvim falar com o Rafa e a cousa ficou como segue: dous fanzines. Bem simples.

Entom, o negócio fica assim: um fanzine pessoal sobre temas diversos, música, fotografia, debuxos enfermos, textos insáns, política (bom, tudo é política, já o falou aquele cara)... um bocado de todo. O importante é fazer um fanzine e em papel, pois na altura isto último nom é habitual. Acho é muito mais legal que os virtuais, chamai-me romântico mas é o que hai, nom hai ponto de comparaçom entre o que supom ter entre as maos um conjunto de folhas grampeadas para ler na casa de banho, lugar preferido por muitos para a leitura deste tipo de publicaçons, e esse maremagnum de zines on line que rara vez se actualizam. Adoro os fanzines em papel, quando vou caminhando pola rua e sei que ao chegar a casa está esperando por mim umha dessas publicaçons por momentos tenho dificuldade para dissimular o sorriso.

A elaboraçom deste zine passou polos seus altos e baixos, havia dias que me sentava na frente do computador e me caia a alma aos pés e davam ganhas de suspender operaçons, outros a eufória apoderava-se de mim e reflexionava sobre o muito foda que é fazer a dia de hoje um fanzine e o muito que gosto, ainda que me custe às vezes, de mandar entrevistas às minhas bandas preferidas, escrever receitas ou encarregar a talentosas plumas artigos sobre diferentes cousas.

O zine ia levar um especial sobre São Paulo mas nom deu para que estivera pronto assim que resolvim editar o que tinha no meu computador a dia 8 de Janeiro, isto que segue é o que lá estava, talvez gostem, talvez nom.


obrigado/abraços/valeu:

Ramom, Pablo, Mariano, Rafita, Amiel, Sabela, Daigo, Mateus, Vigo Hardcore Crew, A Gentalha do Pichel, The Gundwon, Another Year, Rosa, a gente das bandas que aparecem e as que nom, Paulo Cundins, Iria, Irene, M. Florência, Daniel, Rita, Iago, Vasques....

Textos corrigidos por: V. Vasques e Sabela
Fotos: Daigo Oliva, Rita Gonçalves, Mateus Mondini, Iago (...)
Desenhos: Nestor, Ramom e Nacho

No hay comentarios: